.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سند جعلي تا بدهي شهردار سابق

شمال نيوز- در ادامه ماجرای زمین دو نفر از اعضای شورای شهر صراحتا تاکید کردند که ما با خرید آن زمین از ابتدا مخالف بوده ایم اما برخی از اعضا با دلیل و توجیه های فراوان و با گفتن اینکه از محیط زیست تائیدیه گرفتیم این کار را انجام دادند که پس از معامله مشخص شد که تاییدیه ای در کار نبود!!!

در دوره سوم شوراهای شهر و روستا مردم با حضور باشکوه پای صندوق های رای نمایندگان خود را در پارلمان های شهر و روستا انتخاب کردند و شهر را به امانت به دست آنها نهادند تا در مسیر توسعه و آبادانی پیش ببرند .

اما بعد از گذشت 6 سال اتفاق درخور شان شهر سورک رقم نخورد.چرا که به نمونه هایی از این اتفاق اشاره خواهیم کرد.

شورای شهر سورک در اسفند 86 زمینی به متراژ 3000 متر مربع در منطقه ای به نام جله صحرا به مبلغ 13 میلیون برای احداث کارخانه آسفالت را خریداری کرد.

موقعیت زمینی که شورای شهر برای احداث کارخانه آسفالت خریداری کرده در منطقه ای کاملا جلگه ای و اطراف آن زمین های شالیزار می باشد و در طول سال زمین مورد نظر پر از آب است جالب آنکه اگر حدود یک متر زمین را بکنید به آب خواهید رسید هر کارشناسی  این را بخوبی می داند در میان زمین شالیزار نمی توان  کارخانه آسفالت احداث کرد.

شورای محترم پس از 6 سال متوجه شد که آن زمین مناسب کارخانه آسفالت نیست و قصد فروش آن را کرد.

در خصوص این زمین شنیده ها حاکی است  من جمله اینکه قیمت واقعی این زمین در سال 86 مبلغ 6 میلیون تومان بوده است و شورا و شهرداری در قبال آن مبلغ 13 میلیون تومان پرداخت کرده است  و دیگر اینکه فردی که زمین با او معامله شده است قبل از خرید زمین توسط شورا شهر آن زمین را خریده و شائبه سوری بودن معامله را بیش از پیش کرده است .

در ادامه ماجرای زمین دو نفر از اعضای شورای شهر صراحتا تاکید کردند که ما با خرید آن زمین از ابتدا مخالف بوده ایم اما برخی از اعضا با دلیل و توجیه های فراوان و با گفتن اینکه از محیط زیست تائیدیه گرفتیم این کار را انجام دادند که پس از معامله مشخص شد که تاییدیه ای در کار نبود!!!

و اما نمونه دیگر از شاهکار های شورای شهر سورک را می توان به خرید زمینی در اوایل سال 86 در منطقه ساحل گهرباران اشاره کرد .

زمینی به متراژ 4000 هزار متر مربع به مبلغ 200 میلیون تومان توسط شورا و شهرداری خریداری شد که در ابتدا مبلغ 100 میلیون تومان بصورت نقدی پرداخت شد و پس از چند وقت از خرید و معامله زمین ، کاشف بعمل آمد فردی که با او معامله شده است صاحب اصلی زمین نبوده و دارای سندی جعلی است که  شورای شهر پس از 6 سال با در اختیار گرفتن وکیل هنوز هم که هنوزه نتوانسته حق بیت المال را بگرداند .

اما اینکه چطور شد شورای محترم متوجه جعلی بودن سند نشد و مبلغ هنگفتی را براحتی خرج کرد خود یک حدیث مفصل است که تو خود بخوان از این مجمل!

با این اتفاقات چند سوال ساده اما  اساسی از شورای شهر سورک بعنوان یک شهروند که افرادی را برای تصدی امور شهر انتخاب کرده است و زمام امور را به مدت 6 سال به دست آنها نهاده پرسیده میشود:

1- آیا اعضای محترم شورای شهر برای انجام امورات شهر در طول 6 سال برنامه ای ( کوتاه مدت – میان مدت و بلند مدت ) برای شهر ترسیم کرده بودند ؟

2- آیا اعضای شورای شهر در هزینه کردن اموال بیت المال توجه کافی دارند؟

4 -آیا شورای شهر  بنگاه اقتصادی است؟

5- چرا شورای شهر عملکرد خود را به مردم جز در یک مورد در طول این  6 سال گزارش نداده است؟

6 -  چرا شورای شهر به عملکرد شهرداران نظارت ندارند ؟

7 - چرا بدهی 20 میلیون تومانی شهردار قبلی به هتل بادله بابت هزینه ناهار و شام مورد سوال واقع نشد؟

و سوالات بیشماری که در طول 6 سال گذشته نه تنها در ذهن نگارنده  بلکه در ذهن مردم نقش بسته و تاکنون کسی از اعضای شورای شهر سورک به آن پاسخ نداده است./پايگاه خبري مياندرود/خ210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجید 2 فروردين 1392
آقای ع.ع کاندیدا شورا ساری هم هست با این کاری که تو سورک کرد...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.